Jak pracujemy?

Zapraszamy do zapoznania się z informacją o tym jak pracujemy aby osiągnąć wspólny sukces w zorganizowaniu idealnego wydarzenia.

  • Pierwszy kontakt

Współpracę zaczynamy od szczegółów: założenia i cel organizacji danego wydarzenia.  Rozmowa z Państwem jest dla nas kluczowym aspektem przy nawiązaniu współpracy. Podczas pierwszego kontaktu niezbędne dla nas są następujące informacje: termin realizacji wydarzenia, miejsce, budżet, grupa docelowa.

  • Wstępne założenia budżetowe

Rozmowy na temat budżetu nigdy nie są proste, ale bez tego nie istnieje dobra współpraca. Dzięki wykonaniu pierwszej analizy finansów wyeliminujemy zbędne koszty, co przyczyni się do efektywniejszego wykonania całości projektu.

  • Propozycja scenariusza

Na podstawie wyżej określonych założeń przygotowujemy pierwszy scenariusz imprezy. Organizujemy tak zwaną „burzę mózgów” aby jak najlepiej sprostać Państwa oczekiwaniom. Kontaktujemy się z podwykonawcami i wybieramy najlepszą z otrzymanych propozycji.

  • Drugi kontakt

Na tym etapie przedstawiamy Państwu scenariusz imprezy wraz z kosztorysem, oraz wizualizacje zaproszeń, dyplomów, identyfikatorów itp. Jesteśmy otwarci, dlatego też wspólnie z Państwem dopracowujemy szczegóły, chętnie słuchamy uwag i sugestii – zawsze trafiamy w sedno Państwa potrzeb.

  • Realizacja

To już przedostatni etap – ale najbardziej wymagający. Po ostatecznej akceptacji scenariusza przystępujemy do podpisania z Państwem umowy na realizację wydarzenia. Następnie, z gotowym planem przystępujemy do realizacji projektu. Na tym etapie nie ma mowy na improwizację, wszystkie niezapowiedziane sytuacje rozwiązywane są natychmiast, tak aby cała impreza przebiegła bez zakłóceń.

  • Raport

Po realizacji przygotowujemy dla Państwa kompleksowy raport wraz z dokumentacją fotograficzną i filmową – na Państwa życzenie.