Oferta firmy eventowej Łukanowscy Events Partners

Łukanowscy Events Partners to profesjonalna firma eventowa z siedzibą w Legionowie. Warszawa to miasto, w którym na co dzień zajmujemy się organizacją wszelkiego rodzaju eventów dla firm, wyjazdów integracyjnych oraz akcji promocyjnych.

W ofercie naszej firmy znajdziecie Państwo różnego rodzaju eventy i imprezy dedykowane dla mniejszych oraz większych firm. Podejmiemy się organizacji małych i dużych konferencji, kongresów, szkoleń – zamkniętych i otwartych, imprez integracyjnych dla pracowników lub Państwa klientów. Jesteśmy zespołem profesjonalistów, pracujących z pasją i zaangażowaniem, zapewniając kompleksową obsługę i eventy firmowe na najwyższym poziomie.

Organizacją eventów zajmujemy się od kilku lat, wcześniej pracując pod szyldem innych firm – pierwsze kroki stawialiśmy w 2006 roku. Bez względu na specyfikę, zasięg czy charakter przygotowywanych eventów firmowych, niezmiennie stawiamy na jakość. Dokładamy wszelkich starań, aby organizacja eventów przebiegała zawsze zgodnie z założonym planem, a nasi Klienci poczuli pełną satysfakcję.

Podobnie jak inne firmy eventowe, organizujemy wyjazdy integracyjne, szkolenia, konferencje oraz kongresy, ale wyróżnia nas to, że trafiamy w sedno potrzeb naszych Klientów.

  • Kongresy,
    konferencje,
    szkolenia

Jako profesjonalna firma eventowa doskonale zdajemy sobie sprawę, że każde z tych wydarzeń wymaga innej oprawy. Dbanie o szczegóły i dopasowanie do potrzeb klienta to nasza specjalność.

Zapewniamy kompleksową organizację wydarzenia:

  • dobór miejsca wraz z wcześniejszą wizją lokalną
  • catering
  • transport
  • zakwaterowanie
  • scenografia
  • organizacja wieczorów tematycznych
  • scenariusz dostosowany do eventu
  • doświadczeni konferansjerzy
  • materiały konferencyjne (projekt, wykonanie, dystrybucja)
  • dokumentacja filmowa i fotograficzna

Organizujemy:

  • kongresy
  • konferencje naukowe, prasowe
  • szkolenia
  • spotkania biznesowe
  • jubileusze
  • gale
  • uroczyste bankiety
  • Team building,
    integracje

Poznanie problemów danej grupy, dostosowanie wydarzenia do potrzeb firmy, praca z psychologiem to cel organizowanych przez nas wyjazdów i eventów firmowych dla pracowników.

Oferujemy:

  • dobór miejsca wraz z wcześniejszą wizją lokalną
  • catering
  • transport
  • scenariusz spotkania
  • zadania grupowe wykonywane przy udziale psychologa lub trenera
  • materiały szkoleniowe (projekt, wykonanie, dystrybucja)
  • zabawy grupowe
  • wieczorne animacje z konferansjerem
  • scenografie tematyczne
  • dokumentacja filmowa i fotograficzna

Organizując dla Państwa event zawsze trafiamy w sedno Waszych potrzeb. Zachęcamy do wspólnego tworzenia wydarzeń wraz z firmą eventową Łukanowscy Events Partners.